Tuesday, June 26, 2012

memang.

saya suka online.
ok. 
mungkin obses.
errr.
bila saya tak dapat online dua hari, saya dah rasa macam tak keruan.
pegi cari tempat ada wifi kat pekan.

kawan2 keep usik cakap sy ni pelik, ekstrim, 
errr.
rasa annonying.
setiap orang kan ada preference masing2.
selagi saya tak buat benda yg berdosa,
x boleh ke mereka hormat preference saya.

hati marah membara.
cuba relaks.
cuba fikir dgn rasional.
errr.
mungkin mmg salah saya.
mungkin saya mmg ada obsesi.
mungkin saya ekstrim.
marilah kita cuba bersangka baik dgn gurauan kawan2 kita.
mereka bukan musuh,
apa yg mereka cakap mestilah untuk kebaikan kita.

kawan2, maafkan saya.
saya dah teremo.
saya akan tutup laptop dan sambung sembang dgn korang. 
saya bukan nk bajet baik.
but, i'll take the blame. 
mungkin preference saya tu x bagus untuk saya.

senyum. :)

assalamualaikum. :D

0 comments:

Post a Comment