Thursday, June 14, 2012

jauhkanlah.

permusuhan antara kami Ya Allah.
jauhilah kami dari perasaan benci, buruk sangka, marah, dan dengki.


*sigh.


tak tahu nak cakap macam mana.
mula dgn krisis-krisis kecil.
tidak puas hati.
cakap-cakap belakang.


kami berpecah. menjadi jauh.
saya nak berhenti cari kesalahan dia.
start cari kesalahan kami.
saya dah doa.
supaya kami dijauhkan dari semua perasaan yg x best diatas.
semoga ukhuwah kami akan betaut kembali.


tapi, 
tadi hati saya terusik.
errr.
saya cuba elak pandang dye,
hati sy penuh dgn benci dan geram. :(
huhu.
saya biarkan syaitan kuasai hati saya.


Ya Allah, ampunkan hambaMu ini.


ok, positif.
mungkin dia x berniat.
mungkin apa yg dia cakap tu betul.


saya dah dapat pengajaran hari ni.


tips: bila org cakap buruk tentang kamu. ambil sebagai pengajaran. cari kesalahan kamu. bukan dia. redha. ikhlas. doa kat Allah jauhkan dari hasutan syaitan. 
inshaAllah, kita akan lebih jadi insan yg bahagia. yay! \(^_^)/

0 comments:

Post a Comment