Sunday, May 20, 2012

Mujahadah.

Sungguh, jalan mujahadah tu x mudah.
masih lagi terkapai-kapai.
tapi inshaAllah saya akan kuat.


claim that i love him, because of Allah.
i have to do it the way Allah want it to be.
neither bravery nor letting go.
i don't have confidence in both.


so, i choose to keep silent.
until Allah show me the right way.
i will,
be patience. 
teach my heart to stop beating fast,
when encounter him.
teach my eyes to not look straight,
into his eyes again.
teach my finger to stop stalker him,
on facebook.


i will keep the distance.
may this distance teach us.
to look more for Allah.
not for ppl. 


Ya Allah, peliharalah dia. berilah dia hidayah. berilah dia kesihatan yang baik untuk menjadi da'ie. 


tgk awak dari jauh,
tahu awak bahagia,
tgk senyuman awak walaupun tahu senyuman tu bukan sebab sy lagi,
saya sudah cukup bahagia. 
saya nak cari Allah awak,
saya harap awk jugak jumpa Allah yg awk cari.
walaupun awak dah x boleh baca ni, saya tetap nk bagi tahu.
terima kasih sebab datang. 
terima kasih jugak sebab pergi.
sebab kalau awk x pergi,
mungkin kita still buat benda yg Allah x redha. 


mungkin kita bukan di jalan yang sama. tapi xpe. 
semoga awak jumpa jodoh yg sama2 ingin di jalan dakwah bersama awak. 
aminn. :)


*poyo kan post ni. biarlah. i need to spill things out. :)







0 comments:

Post a Comment