Friday, July 15, 2011

Maaf.

saya minta maaf,
untuk hari-hari semalam, hari ini, dan esok,
bila saya selalu merungut,
bila saya rasa x pernah cukup,
bila saya rasa rumput kat sblh rumah lg hijau,
bila saya selalu harap takdir saya lagi best,
bila saya harap semuanya indah,
bila saya rasa ujian ni macam terlalu berat,
bila saya lupa,
bila saya cuma fikirkan keindahan disini,
bila saya bangun pagi dan x bersyukur,

untuk setiap pagi bila saya bgn dan bernyawa, 
untuk setiap hari yang saya masih boleh ketawa,
untuk insan-insan yang sempurnakan saya,
untuk hari-hari indah yang saya lupa,
untuk segala-galanya.

saya  minta maaf.
saya khilaf.
untuk saat-saat bila mana saya terlupa,
yang saya ada Dia,
 Dia yang selalu ada,
Dia yang x pernah lupa pada saya,
Dia yang tak pernah berhenti mencintai saya,
saya minta maaf.
saya tahu,
He knows the best.

0 comments:

Post a Comment