Friday, July 29, 2011

jom kite sambung cte... hehe ^_^

mcm keje jadi buruh kasar je kan letih.
padahal, bukan kne mencangkul ke? angkat batu ke?. haha~
balik keje je, tdo x sedar diri. ish3. :P 
haha.

hehe. nak cte pasal ape eh?. lupe laaa.(sambil garu kepala)
haaaaaaaaa!! (ad mentol bercahya tiba2 atas kepala) 
haha.

ok, pasal praktikal kat klinik.pasal duduk kolej 17 sorang2 pastu hari2 masuk keje 8-5kat KM, pasal bila sy xde pilihan. 
hari ni kte cte pasal praktikal kat klinik je la. nnti panjang2 dh xde mood nk tulis. 
haha.
ok, praktikal kat klinik was awesomeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!
super duper awesomeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!
hari pertama: IM injection pertama saya. 
hari kedua: jahitan pertama saya
hari ketiga: spay pertama saya
hari keempat: castrate pertama saya
hari kelima: first prescription saya. 
haha. 
tak bertauliah. tahu.
tapi dengan bimbingan la. 
seronok. puas. bahagia.
saya nak sambung praktikal lagi.
saya nak belajar banyak lagi.
kenal lagi banyak org lagi.
walaupun kat sana x banyak kemudahan,
serba serbi x cukup,
saya masih dapat belajar banyak.
i had a great practical ever! :) :) :)
thank you Allah.
sy ad cita2 baru.
:)
hehe~ :)



0 comments:

Post a Comment