Monday, September 10, 2012

Inertia

....
bila saya rasa orang lain punya lebih.
mula rasa tak bersyukur.
rasa teruk sebab ada perasaan macam tu.
tp tak dapat nak buang.

istighfar banyak2. 
ting!!
saya ada kakak yang saya rasa orang lain xde.
24 jam ada utk dgr sy membebel,
24 jam ad utk layan msg tingtong sy kat whatapps,
24 jam ada utk beri saya peringatan,
24 jam ada utk angkat kol merapu saya,
24 jam mmg adalah utk saya. heee. 
sape lagi yg ada kakak best macam tu?
saya sorang je. yay! (^_^)

hadiah terbaik dari Dia utk saya. :)

why worry, stop whining. u had the best sister in the whole universe.double yay!!

orang sayang awak sungguh kerana Allah. :) 
saranghe. 

jangan ukur iman saya pada tudung.
sungguh, saya masih merangkak. 
mungkin mereka masih jauh lebih baik. :)


0 comments:

Post a Comment