Wednesday, January 11, 2012

sedih dan terkilan sy hari ini =.=

mkn kenny rogers mmg best,
lg best sbb org belanja,
pastu ad org belanja beli beg pulak. double best.
tp, 
lepas hantar dia pegi putrajaya sentral,
lepas peluk n cium dia,
saya rasa dia mmg rindu saya,
bukan saya je. tp kami semua. 

memang, dia yg pilih utk tinggalkan saya,
tp, mungkin dia ada sebab yg sy xkan faham. 
saya cuma harap hari2 seperti hari ini berlaku setiap hari,
hari bila sy rasa sy ad ayah. mcm org lain ad ayah.

urmmm, saya cuma harap semua x awkward macam sekarang. :(

ayah, irah selalu doa ayah bahagia, 
walaupun bukan dgn kami,
walaupun cuma sekali sekala pegi lunch,
those quality times means a lot to me. :)

________________________________

dapat hadiah mahal2,
dapat jalan2 pastu ad org belanja,
bersama dgn org yg kita syg pulak tu mmg bahagia.
tp,
saya cuma harap awak sedar,
saya xnk awk overdoing tu sume.
perjalanan masih jauh,
byk lagi benda yg akn brlaku,
sy cuma xnk awk mulakan sesuatu yg baik dgn benda yg x baik
dan yang paling penting,
sy xnk kita x dpt redha Dia. 
huhu, kn tu sbb kita hidup.
Lillah hi Taala.
hukhukhuk. 
awk ad saya kalo awk perlukan nasihat.
sy tahu kita jauh, tp henfon kn ad. 
sungguh, saya sayang awk. dunia dan akhirat. :)



0 comments:

Post a Comment