Sunday, March 11, 2012

sebelum.

sebelum jadi isteri mithali,
kena jadi anak mithali dulu.

selalu terlupa nk msg ayah tanya khabar,
selalu lupa nk buzz ibu kat fb.
ish3.


Friday, March 9, 2012

Botol & Penutup.

just like the way i need you in navigation,

just like the way you need me in manage your things,

we need each other,

but, life is not as simple as navigation and manage things.
there are lotssssssssss more.
that's the reason, i step back. 
when the time comes, 
when HE allows. 
It will happen. :)
our path will meet someday. 

Wednesday, March 7, 2012

Better, :)

1. Be silent, speak something worth hearing.
impian dari dulu sampai sekarang,
supaya x selalu cakap pasal org, termengumpat.


2. Be grateful, work harder never whine. 
selalu rasa tamak, 
nk yg terbaik je,
kalau x dpt yg terbaik tu, Allah kan Maha Mengetahui. 


3. Falling in Love with the real thing.
dunia ni bukan segala-galanya,
kalaulah kita dapat bayangkan betapa best nye syurga,
mesti senang nk let go sume benda duniawi ni.

Nurul 'Atiqah, jom buat usrah lagi. 
sy rasa hati sy starving. hehe. :)





Friday, March 2, 2012

satu perkara

satu perkara yg sy kagum dgn lelaki, 
navigation mereka sgt hebat.
hehe.
boleh cari suami sorang ni, senang nk cari jalan x sesat. 

haha
*terlalu kagum.
:P


Happy atau kecewa?

i did a good job,
yet, i don't feel it's something right to do.
happy, tp rasa kecewa dengan diri sendiri.
saya khilaf.
:(
tp, saya tetap sayang kawan2 DVM2 saya. 
bersama mereka, sy rasa indah. :) 

Saturday, February 25, 2012

Janji :)

saya janji,
dengan diri sendiri,
awak sebagai saksi,
saya x kan abaikan pelajaran,
saya takkan letakkan pelajaran no.2.
walau sibuk mana pun sy dgn dinner, 
dgn vetsports, dgn dogathon.
saya janji utk spare masa sy buat ulangkaji.
sbb tu adalah sbb sy ad kt sini. 

best of both world. :) :) :) 


p/s: ulangkaji bakteriologi jap sebelum sambung risau pasal dinner. :P



gambar xde kaitan, lapar. :(
mungkin sbb sy tgh mcm ni kot sekarang. hahahah. :P

Thursday, February 16, 2012

Bla.Bla.Bla.

wah, blog dah penuh sarang labah2. haha.
wxzwxwzxwzx (bunyi labah2 buat spiderweb) hahaha. 


sy mmg x reti nk tulis benda2 ilmiah.
kagum je tgk blog org lain tulis mende2 ilmiah, rse inferior pn ad. haha.
sy thu membebel, mengarut, tido, makan, baca buku, tengok tv. haha. typical me.
*mmg x harus patut ad impian nk kawin awal kalo perangai macam ni.


praktikal: biasa,biasa dan biasa. urmmm. tipu, sy sgt boringggggggggggggggggggggggg.  the practical itself was great. cuma, errr. cuma, some ppl are just no fun. haha.


kadang2, walaupun Allah bagi kita kelebihan pandai sikit dari orang lain, x semestinya org yang kurang kelebihan kepandaian dari kita tu, darjat dyorang lagi rendah. 
some ppl, they are just special in their own way kan?
jadi, x payah la bajet 'precious' sgt. bukannye luak pun kalo layan mereka tu. yet, we are not even graduating pun kan?.
boleh je kalo nk sembang, duduk sekali, senyum, give them pleasant atmosphere, layan soalan2 bodoh dyorang(lainla kalo dh over, but i don't think they are over do it pun)
mane tahu, nnti bila kita susah, we might need their help. or we might caught in circumstances where only they can help us? 
urmmmm, konklusinya: kita manusia sama je, yang berbeza cuma iman dan taqwa. *err, lari topik. 


pity me, praktikal, makan, tido. ???????
praktikal kt spca ngn zoo dulu seronok je. huhu. sbb dulu ad mereka2 yg... hehe. ok, i'm kinda miss them. 
*kalo dyorang tahu ni, mmg malu setahun x nk pegi kelas. haha. 


well, x yah nk skema sgt, we are here to have fun n learn kan?
x faham la, well, maybe they are born that way kot. 


sekian. membebel lagi. typical me. haha. :P
selamat malam, siapkan report lagi bagus dr membebel x habis2 kat sini. haha. 


p/s: i can't stand ppl which keep texting/on phone when we are out together. wey, nk cakap telefon/sms x yah keluar la. pffttt. 


sorry, it was harsh. but i mean it.